W związku z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmieniły się zasady składania wniosków o przyznanie świadczenia Dobry start.
W związku z tym, w dniach
2 i 11 sierpnia 2021r w godz. 10:00-14:00
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach,
Pracownik ZUS będzie służył pomocą w założeniu konta
na Platformie Usług Elektronicznych
oraz elektronicznym przesłaniu wniosku.
Klienci, którzy zechcą skorzystać z założenia konta, MUSZĄ MIEĆ:
- dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport),
- adres poczty mailowej,
- i telefon, na który przyjdzie hasło do logowania.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych – zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start". Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.