Ułatwienia dostępu

Szanowni Państwo, informujemy, że każda środa w Ośrodku Pomocy Społecznej jest dniem pracy wewnętrznej, bez obsługi interesantów.

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020

Psary, dnia 25.05.2015r.

Ogłoszenie

Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach, w związku z realizacją Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2015 ogłasza zapytanie oferowe na wynajem lokalu użytkowego, z przeznaczeniem na składowanie i wydawanie żywności dla najbardziej potrzebujących mieszkańców Gminy Psary. Lokal musi spełniać podstawowe wymogi sanitarno-epidemiologiczne, być wyposażony w elektryczność, wodociąg i kanalizację, a także w przypadku takiej możliwości regały i chłodziarki. Planowany okres wynajmu pomieszczeń: czerwiec-grudzień 2015r.

Oferty z opisem lokalu, jego lokalizacją i wyposażeniem należy składać pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 100 42-512 Psary, pod nr fax 32/267 22 62, mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście do dnia 28 maja 2015r. do godz. 15.00.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niekorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny oraz wystąpienia do Wykonawcy z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

Osoba do kontaktu:
Dorota Koch-Bondara
tel. 32 267 22 62

Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Agnieszka Sarnik

Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, ze serwis internetowy www.ops.psary.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, ze będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk